Veebipoe dianadello.ee (edaspidi Veebipood) omanik on D. Dello OÜ (registrikood 16552285), juriidilise aadressiga Heki tn 18, Ülenurme alevik, 61714 Kambja vald, Tartu maakond.
1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1.1 Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
1.2 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
1.3 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.4 Kõik Eesti sisesed tellimused toimetatakse kätte tasuta.
1.5 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.
2.2 Kauba eest saab tasuda arve alusel D. Dello OÜ arvelduskontole.
2.3 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
2.4 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3.1 Kaupu saadetakse Euroopa piires postiga.
3.2 Kauba Euroopa piires saatmine toimub müüja kulul.
3.3 Tellimused postitatakse 1-3 tööpäeva jooksul.
3.4 Kaup saabub ostjani turvaümbrikus, et vältida toote purunemist.
3.5 Kaup postitatakse Kreekast ning kohaletoimetamine võtab aega sõltuvalt sihtriigist.
4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
4.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
4.3 Taganemisõigust ei saa kasutada, kui tarbija on toodet juba kasutanud. Tagastatav toode peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgedeta.
4.5 Kauba tagastamiseks tuleb taganemise soovist teada anda emaili aadressil ehted@dianadello.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4.6 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
4.7 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
4.8 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
4.9 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.10 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5.1 Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
5.2 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile ehted@dianadello.ee.
5.3 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
5.4 Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügi lepinguga kaasnenud tasud.
5.5 Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
6.1 Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile ehted@dianadello.ee.
6.2 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada Tarbijakaitseameti koduleheküljel. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
7.1 Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaupa kohale toimetada.
8.1 Diana Dello kaubamärk kuulub D. Dello OÜ-le.
8.2 Veebilehe ja Veebipoe kujundus, pildid, fotod ja tekstid on kaitstud autoriõigusega ning selle kasutamise ainuõigus kuulub D. Dello OÜ-le. Veebilehe sisu ei tohi ilma D. Dello OÜ kirjaliku loata reprodutseerida, levitada ega muuta, sealhulgas ka blogipostitusi ja muid materjale.
1.1 Kaupu saadetakse Eesti piires.
1.2 Kauba saatmiskulud kannab ostja, kui tellimuse summa on alla 35 euro ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
1.3 Tellimused postitatakse 1-3 tööpäeva jooksul.
1.4 Kaup saabub ostjani turvaümbrikus, et vältida toote purunemist.
2.1. Garantii ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest.
2.2. Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Helmelind e-poodi probleemist kirjalikult e-posti teel ning esitama järgmise informatsiooni: nimi ja kontaktandmed; toote puudus (defekti kirjeldus, võimalusel fotod, kas defekt oli paki kättesaamisel või tekkis kasutamisel). Peale pretensiooni esitamist vastab Helmelind Kliendi kaebusele kirjalikult 14 päeva jooksul ning pakub omapoolse lahenduse. 2.3 Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib Klient nõuda toote parandamist või asendamist.
2.4 Puudusega toote asendamise korral on Helmelind OÜ-l õigus nõuda Kliendilt puudusega toote tagastamist enne asendustoote väljastamist.
2.5 Helmelind OÜ kannab toote parandamisega või asendamisega seotud kulud, juhul, kui defekt oli tingitud tootja veast. Kui defekt oli tingitud Kliendi poolt valest kasutusest või õnnetusest, jõuavad Klient ning Helmelind OÜ kokkuleppele toote parandamise või asendamisega seotud kulude osas enne otsest tööd, mis kaasneb toote parandamiseks või asendamiseks.
2.6 Raha tagastamist on Kliendil võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub.
2.7 Kui kaup jõuab Teieni rikutult, siis palume sellest kohe teada anda kirjutades e-mailile helmelind@gmail.com ning lepime kokku kauba tagastamise ning hüvitise osas (kas soovite makstud raha tagasi või asenduskaupa).
2.8 Kui tellitud kaup ei sobi, on Teil õigus 14 päeva jooksul see meile tagastada. Kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele kuni 7 tööpäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist Helmelind OÜ kätte. Kauba saatmiskulu ja tagastuskulu väljamaksmisele ei kuulu!
2.9 Tagastuskulu kannab Klient!